Київські вулиці раптом потрапили до планів капітальних ремонтів, стверджують активісти з "Пасажири Києва" у Facebook. Після аналізу технічних актів виявилося, що багато з них потребують лише незначного середнього ремонту, але міський бюджет може "взлетіти" до масштабних і дорогих робіт.

Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!

Підписатися

Як все стало відомо?

Громадська організація запитала офіційні акти про стан доріг і порівняла їх з планами ремонту. Результати здивували: капітальні ремонти заплановані там, де дорожнє покриття практично ціле. Наприклад:

  • Проспект Свободи. Покриття ціле на 99%, пошкодження всього 650 кв. м. Замість капремонту на 328 млн грн, можна обійтися поточним ремонтом всього за 0,9 млн грн. Економія – в 360 разів!
  • Вулиця Богатирська. Замість капремонту за 1,4 млрд грн, за підрахунками, достатньо відремонтувати 1 000 кв. м покриття. Київці навіть створили петицію проти масштабних витрат, але її відхилили.

Киевляне на улице, фото: Знай.ua

Навіщо платити більше?

Активісти нагадують, що капітальний ремонт – це не лише більш масштабні роботи, але й величезні витрати. Середній ремонт коштує близько 1 400 грн за кв. м, а капітальний – вже 6 480 грн за кв. м.

Популярні статті зараз "Укренерго" та ДТЕК вводять нову систему графіків відключення світла Мобілізація під загрозою зриву: старі люди більше не можуть воювати Обводять навколо пальця: клієнти запідозрили "Приват" у махінаціях з комунальними платежами Інвалідам, УБД та навіть пенсіонерам: українців двічі на тиждень безкоштовно постачають продуктами, як отримати Показати ще

Найдивніше: з усіх вулиць, включених до плану на 2025 рік, капітальний ремонт дійсно потрібен лише двом: Харківському шосе та вулиці Оросительной. Іншим достатньо середнього ремонту або навіть косметичної підправки.

Що кажуть городяни?

Багато киян вже висловили здивування: чому в місті, де є вулиці в реальному занепаді, гроші хочуть витратити на те, що можна полагодити з мінімальними витратами? Проте знайшлися й ті, хто з ремонтом згоден:

  • "Просто в міста багато мільярдів, а мільярдосжигальний завод ще не побудували, тож доводиться якось викручуватися"
  • "Ну щодо Милославської я згодна, що вона потребує ремонту сильно і дуже давно"
    "Капітальний ремонт проспекту Свободи мали почати ще в 20 або 21 році. Все час переносили. Там жахливий стан вулиці, тротуарів і опор освітлення."

"Пасажири Києва" наполягають на перегляді планів ремонту і перерозподілі бюджету. Вони впевнені: такі витрати можна оптимізувати, а заощаджені кошти направити туди, де дороги дійсно в біді.

Чи так це станеться, покаже час. Поки залишається лише сподіватися, що думку городян почують, а кошти будуть витрачатися раціонально.